GR Sana ha elaborat un protocol per adequar-se a les directrius marcades pel Departament d’Educació.
Hi haurà alguns grups d’infants que dinaran al menjador, d’altres al replà de l’entrada del menjador i algun altre grup ho farà al replà que hi ha davant de la cuina. Aquesta mesura permet mantenir les distàncies necessàries entre alumnes i que cada grup estable estigui en una taula. Tots els espais disposaran de gel hidroalcohòlic, les monitores aniran amb mascareta durant tot el servei i els infants es rentaran les mans abans i després de dinar, així com abans d’entrar i sortir de la classe. Durante l'hora d'esbarjo de menjador, el pati manté la sectorització proposada per l'escola: a Infantil per grups i a Primària per cicles. Aquí podeu veure la reunió informativa del servei de menjador que va tenir lloc el passat 19 d'octube: https://youtu.be/Bb7pE5IurEw Preus i gestió:D’acord amb el que estipula el Departament d’Educació, publicat en el DOGC com a Decret 160/1996 de 14 de maig de 2020, el preu per l’usuari fix de menjador és de 6,33€/dia i de 6,96€ per als usuaris esporàdics.
Per tal d’adaptar-nos millor a la situació actual, aquest curs el cobrament de la quota de menjador serà a mes vençut, així doncs el rebut es girarà durant els primers 10 dies del mes següent. En CAS DE CONFINAMENT escolar d’algun dels grups, no cal avisar a menjador. En aquest cas, durant els dies de confinament i segons patró de l’alumne/a, el càrrec es reduirà dels 6,33 €/dia a 2,50 €/dia, tenint en compte els costos pel manteniment dels sous de les monitores. Pel que fa a la resta, la normativa segueix essent la mateixa. És a dir, si un/a alumne/a falta al menjador s’ha d’avisar al telèfon del menjador abans de les 11h del mateix dia. En aquest cas, el descompte és de 2€ per dia d'absència. Inscripció i baixa:La inscripció al servei del menjador i la baixa del mateix servei s’hauran de fer per escrit omplint el formulari corresponent. Aquests formularis es poden aconseguir a l’AMPA o a través de la coordinadora del menjador. Un alumne/a es considerarà fix a partir d’un patró d’un dia a la setmana. En els casos en que un alumne necessiti fer ús del servei en dates variables s’haurà de lliurar el calendari del mes abans d’acabar el mes anterior a la coordinadora.
Si vols conèixer en detall el funcionament del servei de menjador clica aquí. |
Aquí us podeu descarregar els menús del mes del abril, amb una proposta de menús pel sopar.
Per qualsevol dubte de caràcter administratiu, educatiu, alimentari, canvi de patró, etc… us podeu posar en contacte amb el servei de menjador per telèfon o WhatsApp (telèfon de la coordinadora: 608 30 56 30
o per e-mail: grsanalagarriga@gmail.com |
Passeig Congost, 8
08530 La Garriga |
|